Burgemeester feliciteert jubilerende Open Eettafel

Afgelopen dinsdag vierde de Open Eettafel in Krimpen aan de Lek haar tienjarige jubileum! Reden voor een feestelijke eettafel waarbij diverse gasten waren uitgenodigd en ook Burgemeester Roel Cazemier en wethouder Lavinja Sleeuwenhoek een vorkje kwamen mee prikken. Een gezellige middag vol lekkere hapjes, muziek, een tombola en een hoop gezelligheid. Mede tot stand gekomen dankzij bijdragen van veel lokale winkeliers en ondernemingen!

De jubilerende eettafel organiseert – dankzij een groep enthousiaste vrijwilligers – maandelijks een gezellige maaltijd voor iedereen die zin heeft in een praatje tijdens een gezellige maaltijd!
De burgemeester gaf aan hoe belangrijk het is dat deze vrijwilligers zich inzetten voor hun medeburgers om een dergelijke ontmoetingsbijeenkomst te realiseren! Een gezellig uitje maar zeker voor mensen die zich eenzaam of alleen voelen, zijn deze bijeenkomsten van grote waarde!

De vrijwilligers werden in het zonnetje gezet en vergeleken met een geheim recept waarin iedereen een ingrediënt was: van bindmiddel tot smaakstof! Alle ingrediënten zijn belangrijk om tot een heerlijk gerecht te komen!  Zij ontvingen uit handen van Stichting WON een gevulde tas om thuis eens van een eigen maaltijd te genieten!

De gasten werden tijdens de maaltijd geïnformeerd wat hun eetpatroon zegt over hun persoonlijkheid. Kortom, een gezellige, smaakvolle en verhelderende jubilerende Open Eettafel dat zeker van plan is om nog jaren door te gaan!

P.s. Mocht u zin hebben om een keertje aan te schuiven bij deze Open Eettafel? Iedere tweede dinsdag van de maand om 12.00 uur wordt de Open Eettafel in Krimpen aan de Lek georganiseerd (recreatiezaal van de Dertienhuizen) voor iedereen die het gezellig vindt om samen te eten! Wilt u meer informatie? We vertellen u graag meer! Telefoon Stichting WON: 0180-522045.