Hoe kunnen wij u helpen

Heeft u een vraag maar komt u er zelf niet uit? Heeft u advies nodig maar weet u niet waar u moet zijn? Wilt u vrijwilligerswerk doen? Wilt u meer om handen hebben? Dit zijn vragen waarvoor iedereen uit de gemeente Krimpenerwaard bij de Welzijnsstichting terecht kan.

Er is een groot dienstenaanbod waar kwetsbare burgers gebruik van kunnen maken. Ook is er ondersteuning mogelijk wanneer u iets wilt organiseren of opstarten. En wilt u zelf ergens helpen, dan bent u ook bij de welzijnsstichting aan het goede adres. Daarnaast vindt u op de site van de vrijwilligersvacaturebank diverse vacatures van allerlei organisaties in de hele gemeente.

Natuurlijk kunt u bij de welzijnsstichting ook terecht als u hulp nodig heeft bij het invullen van formulieren of bij het uitbreiden van uw sociale netwerk. Wanneer er meer hulp nodig is, werken de welzijnsstichting nauw samen met lokale organisaties en kan er gezamenlijk worden gekeken of extra hulp wenselijk is.