(gratis) bezoek COBRA museum

Stichting WON mag de inwoners van Ouderkerk en Gouderak  - namens de Museum Plus Bus - uitnodigen voor een gratis bezoek aan het Cobra Museum in Amstelveen op dinsdag 16 oktober 2018.  Dit uitstapje is bedoeld voor 70-plussers (of voor 65-plussers die door bepaalde omstandigheden moeilijk of weinig naar een museum gaan).

De museum Plus Bus haalt u ’s morgens rond 9.00 uur op en brengt u aan het einde van de middag weer thuis.  U wordt vervoerd per  luxe touringcar waarin een rolstoellift aanwezig is. U kunt uw rollator of rolstoel dus meenemen.  Het opstappunt zal een centrale plek in het dorp, zowel in Ouderkerk als in Gouderak - zijn. Te zijner tijd ontvangt u daarover meer informatie van ons.

Deelname aan deze tocht is geheel gratis; u dient alleen zelf voor een lunch te zorgen (zelf meenemen of te kopen in het lunchcafé in het Museum). Vanuit Stichting WON aanwezig zullen twee medewerkers meegaan. Er is plaats voor maximaal 45 personen. Wilt u meer informatie of aanmelden, dan kunt u contact opnemen met onze stichting via 0180-522045 of info@stichtingwon.nl.