Vrijwilligerswerk

Vrijwilligerswerk in de Krimpenerwaard

Stichting WON heeft verschillende diensten die draaien dankzij de inzet van vrijwilligers. Deze diensten ondersteunen (kwetsbare) inwoners bij een stukje zelfstandigheid waardoor zij langer thuis kunnen blijven en/of zelfstandig kunnen blijven deelnemen aan de samenleving. Een overzicht van onze vrijwilligersdiensten vindt u op het tabblad "diensten" op deze site.

Daarnaast wil Stichting WON zowel organisaties - die vrijwilligers zoeken - als inwoners die om verschillende, persoonlijke redenen iets willen betekenen voor de samenleving ondersteunen in hun zoektocht naar het juiste vrijwilligerswerk in de Krimpenerwaard. Stichting WON onderhoudt daarin contacten met lokale organisaties, stichtingen en verenigingen. Ook onderhoudt zij de website van de vrijwilligersvacaturebank waar organisaties hun vacatures op kunnen melden, zodat potentiële vrijwilligers eenvoudig kunnen zoeken naar een passende vacature.

De vrijwilligersvacaturebank is gericht op de gehele Krimpenerwaard; hierop vindt u informatie en contactgegevens van verschillende organisatie die graag een helpende hand(en) van vrijwilligers kunnen gebruiken. Zie ook de site: https://devrijwilligersbank.nl

Mocht u toch iets anders zoeken of willen, dan denken wij graag met u mee zodat u op een passende plek als vrijwilliger aan de slag kunt. Wilt u meer informatie over vrijwilligerswerk of een gesprek waarin we met u meedenken over het juiste vrijwilligerswerk? Neemt u dan contact met ons op en we helpen u graag verder!

U kunt via het contactformulier (https://stichtingwon.nl/informatie-advies/contact/) uw naam en emailadres aan ons doorgeven. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.