Welzijnspunten

In verband met de uitbraak van het coronavirus volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Onze welzijnspunten zijn op afspraak geopend. U kunt ons bellen om een afspraak te maken voor het spreekuur. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 12.30 uur op telefoonnummer: 0180-522045 of stuur ons een e-mail: info@stichtingwon.nl

Heeft u een vraag op het gebied van huishouden, gezondheid, mantelzorg, wmo, mobiliteit, wonen, vrijwilligerswerk, tijdsbesteding of financiën? Kom dan langs bij een van de welzijnspunten van de welzijnsstichtingen. Iedereen van jong tot oud is welkom bij het welzijnspunt. De adviseur Welzijn kan u informatie geven over (blijven) meedoen, hulp en regelingen, maar ook over diensten en activiteiten in uw buurtMeer informatie kunt u ook lezen in ons informatie & activiteiten boekje dat ieder jaar opnieuw verschijnt (klik hier om het boekje in te zien).

De adviseurs hebben nauw contact met alle hulpverleners in de Krimpenerwaard (denk aan huisartsen, maatschappelijk werkers en gemeente) en weten snel de juiste weg te vinden. In overleg met u kunnen wij uw situatie ook met hen bespreken. De welzijnspunten zijn onderdeel van de Welzijnsstichtingen Krimpenerwaard. De welzijnsstichtingen bieden mantelzorgondersteuning, vervoerservice, boodschappen- en klussendiensten, administratieve- en financiële hulp, maatjes, workshops, de Vrijwilligersvacaturebank, hulp bij aanvragen van toeslagen en/of gebruik van DigiD, hulp bij schrijven van brieven en nog veel meer. De medewerker van de welzijnsstichting zoekt graag samen met u naar een passende oplossing en zorgt ervoor dat u, als dit nodig is, geschikte hulp aangeboden krijgt. Schroom vooral niet om langs te komen bij het welzijnspunt bij u in de buurt!

Welzijnspunten elke week geopend

In iedere kern van de gemeente is een welzijnspunt aanwezig. In onderstaand schema kunt u zien hoe u de welzijnspunten kunt bereiken en wanneer de inloopuren plaatsvinden.

Welzijnspunten

SpreekurenLocatieDagTijd
AmmerstolGroene Kruisgebouw, Hugenholtzstraat 4Woensdag09.00 tot 10.30 uur
BergambachtGezondheidscentrum, Meidoornstraat 3cMaandag15.00 tot 16.30 uur