Computerhulp aan huis

De digitale ontwikkelingen gaan snel en voor veel vragen of informatie wordt u verwezen naar een website. Mogelijk heeft u computerervaring maar valt het in de praktijk tegen. Of loopt u tegen bepaalde problemen aan omdat u het programma niet helemaal kent. Misschien wilt u graag nog wat extra hulp of uitleg bij het werken met de computer.

De vrijwilligers van de Computerhulp aan Huis helpen u graag om verder aan de slag te gaan met uw computer. Het is bedoeld om u verder te helpen bij het werken met de computer en de programma's. Voor het installeren van computers en/of reparaties verwijzen wij u naar de lokale computerzaken.

U kunt voor meer informatie of voor de hulp van een vrijwilliger contact met ons opnemen. Vervolgens wordt u gebeld door onze vrijwilliger van de Computerhulp aan Huis die met u een afspraak maakt om samen naar het probleem te kijken of u te helpen om weer goed te kunnen werken met bepaalde programma's.