Welzijnspunt

Stichting WON staat u graag bij met raad en daad. Onze onafhankelijke adviseurs zetten in op het bevorderen van zelfstandig functioneren, vergroting van zelfredzaamheid en het welbevinden van u.

U kunt bij het welzijnspunt terecht met al uw vragen op het gebied van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning, welzijn, wonen, zorg, inkomen, dagbesteding en mobiliteit. Daarnaast geven wij ook advies over onderwerpen als rouw en eenzaamheid, wonen in een woonvoorziening, begeleiding in huis, mantelzorg of over financiële zaken.

Op basis van uw vraag kunt u rekenen op informatie, onafhankelijk advies, ondersteuning, begeleiding, bemiddeling of relevante doorverwijzing.  Soms krijgt u een uitgebreid advies, een andere keer is een luisterend oor voldoende. De adviseur is er om iedereen met een hulpvraag te helpen bij het vinden van de juiste informatie en te voorkomen dat u van het kastje naar de muur wordt gestuurd.

U kunt altijd terecht tijdens één van de inloopspreekuren in de verschillende kernen. Ook kunt u met uw vragen op werkdagen tussen 9.00 en 12.00 uur telefonisch bij ons terecht.  Een afspraak maken voor het inloopspreekuur is niet nodig!

Voor dagen en locaties van de inloopspreekuren van het welzijnspunt kunt u hier klikken ».