Telebakkie i.p.v. samen zingen of sporten

Mist u het wekelijkse sportuurtje of de koorrepetities? De gezellige praatjes en contacten?
Helaas blijven die bijeenkomsten nog niet mogelijk. Wat wel mogelijk is, zijn de gezellige praatjes met elkaar! Via Tele-Bakkie.

Via Telebakkie kan een groepje mensen bijkletsen onder het genot van een bakkie koffie. Gewoon vanuit uw eigen stoel met uw eigen (huis-) telefoon: TeleBakkie. Niet moeilijk wel gezellig!

Welzijn Krimpenerwaard kan helpen om binnen bestaande groepen (zoals koren of sportgroepen en waarvan de leden elkaar dus al kennen) TeleBakkie op te zetten.  Een groep bestaat uit vier tot zes mensen die eenmaal per week via de telefoon en een eigen bakkie koffie met elkaar in gesprek gaan. Iedereen kan meedoen, ook met een gewone telefoon. Dus geen ingewikkelde apps en geen digitale kennis nodig!

Wilt u geholpen worden om Telebakkie binnen uw activiteitengroep op zetten? Neemt u dan contact op met Marjolein de Waard, Welzijn Krimpenerwaard (m.dewaard@stichtingwon.nl) en we helpen u graag verder! We zorgen ook voor een papieren uitleg en een leuk koffiepakketje voor de deelnemers!