#Warme Wintergroet Actie

Stichting WON bezorgt brievenbuspakketjes bij mensen voor wie een Warme Wintergroet een lichtpuntje kan zijn.

Kijkt u eens om u heen of u iemand kunt aanmelden voor deze anonieme #warme wintergroet?!

Het is voor niemand makkelijk deze coronatijd maar voor sommige mensen is het wel erg stil, ongemakkelijk, moeilijk of verdrietig. Er valt veel stil aan contactmomenten en bijeenkomsten. Voor hen is een warme aandachtsgroet via een gevuld brievenbuspakketje met daarin wat diverse lekkernijen en een warme groet!

Iedereen kent wel mensen in zijn of haar omgeving voor wie deze periode moeilijk of erg stil is. Wie iemand kent in Ouderkerk aan den IJssel, Gouderak, Krimpen aan de Lek of Lekkerkerk die wel een (anonieme) #Warme Wintergroet kan gebruiken, kan dit doorgeven aan Stichting WON. Wij bezorgen die persoon dan een anoniem brievenbuspakketje. Het gaat om een klein gebaar als lichtpuntje in deze donkere winterperiode."

Aanmelden kan door een e-mail te sturen - met daarin de naam, adres en een korte toelichting i.v.m. de tekst op de kaart (bijv. ziekte, alleen, moeilijke tijd, lichtpuntje nodig of iemand die altijd klaar staat voor anderen)  - naar: info@stichtingwon.nl of telefonisch via: 0180-522045. Wij zorgen ervoor dat er dan een brievenbuspakketje wordt bezorgd, vergezeld van een warme, persoonlijke boodschap.

Aanmelden voor deze actie kan tot en met 31 januari 2021.

No Comments Yet.