WelZijn Krimpenerwaard

Vanaf 1 januari 2021 heeft de gemeente Krimpenerwaard één welzijnsorganisatie in plaats van drie: WelZijn Krimpenerwaard, ‘verbindend & ondersteunend!’

Welkom in alle 11 woonkernen

De nieuwe stichting koestert de bestaande doelstellingen én ziet nieuwe kansen.
Inwoners blijven wekelijks van harte welkom in alle 11 woonkernen voor informatie en advies, maar ook voor leuke activiteiten en bijeenkomsten. Ondersteuning bij een klusje, of vervoer naar het ziekenhuis of familie in de buurt blijft ook mogelijk.

Ontwikkelingen in de toekomst

De komende tijd wordt in kaart gebracht of alle woonkernen goed zijn toegerust op ontwikkelingen in de toekomst. Er wordt nog meer aandacht besteed aan voldoende en bereikbare ontmoetingsplaatsen. Ook een gezonde leefstijl, ruimte voor eigen initiatieven in de eigen buurt en nog meer samenwerking met partners zoals de bibliotheek, huisartsen en activiteitencentra zullen aandacht krijgen.

De organisatie

Alle medewerkers van de huidige stichtingen gaan mee naar de nieuwe organisatie. De organisatie zal door de directeuren Gerjo Goudriaan (uitvoering en beleid) en Esther Leenhouts (bedrijfsvoering) aangestuurd worden.
Het nieuwe bestuur bestaat uit:
Edmond Walma, voorzitter; Wim Vonk, secretaris; Fred Frietman, penningmeester; Els de Vries, bestuurslid; Anja van Alphen, bestuurslid; Gerrit Slob, bestuurslid en Jacques Reniers, bestuurslid.

Ook onze vrijwilligers blijven in de nieuwe organisatie actief. Vindt u het leuk om ook iets te betekenen? Laat het ons weten!

U kunt ons op werkdagen van 09.00 – 12.30 uur bereiken via de volgende telefoonnummers en e-mailadressen:
Schoonhoven: 0182-381227, info@swoschoonhoven.nl.
Bergambacht, Ammerstol, Berkenwoude, Haastrecht, Stolwijk en Vlist: 0182-350012, info@swok-midden.nl.
Gouderak, Krimpen a/d Lek, Lekkerkerk en Ouderkerk a/d IJssel: 0180-522045, info@stichtingwon.nl.

De nieuwe website is www.welzijnkrimpenerwaard.com.

Wij wensen u een goed jaareinde en vooral een mooi nieuw jaar met nieuwe ontmoetingen!

No Comments Yet.